Phimai

29 januari 2013 - Phimai, Thailand

Sawasdee,

Onze reis naar Phimai is goed verlopen. Alleen de trein leek wel een koelkast. Kiezen we voor airco...... dus dikke vesten weer uit de koffer. Daarna met de bus van Khorat naar Phimai. s'Middags lekker relaxen. Vandaag de van roze en witgrijze zandsteen gebouwde ruïnes van Prasat Hin Phimai van ongeveer 1000 jaar oud bezocht, gebouwd door de boeddhistische koning Jayavarman VII. Naar voorbeeld van deze tempel is de Angkor Wat gebouwd in Siem Reap in Cambodja, dit is goed te zien. Er loopt van hier ook een weg naar de Angkor Wat. Verder wat rondgelopen in het dorpje. Ook informatie gevraagd voor als we richting oosten gaan. De algemene opinie is dat als je die richting ingaat dat het steeds armer wordt en het eten slechter, ingewanden en hond. Vandaar dat we daar maar vanaf zien en morgen naar het noorden reizen naar de plaats  Khon Kaen, kijk maar op de kaart. Het eten is hier ook al slechter dan  in Bangkok.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anja en Cor-Jan:
    29 januari 2013
    Leuk hoor om zo jullie vakantie te volgen. Zeker de foto's zijn mooi om te zien. Veel plezier en smakelijk eten!
  2. Willie en Wilma:
    29 januari 2013
    Hoi Elly en Jack, wat fijn dat wij jullie ook deze keer weer kunnen volgen.
    Volgens de reisverslagen hebben jullie al veel gezien en wat een mooie foto hebben jullie gemaakt van dat knappe en mooi gekleed meisje.
    Veel groetjes en geniet.