Bangkok

28 januari 2013 - Bangkok, Thailand

Sawasdee, Laatste verslag vanuit Bangkok. Ons hotel is goed bevallen, erg gunstige ligging. Dichtbij treinstation waar we gisteren tickets hebben  gekocht naar Nakhon Ratchasima en 5 minuten lopen naar de bootbus. Van hieruit kan je voor 30 bath een eind mee. Zo zijn we naar Khaosan Road gegaan, het backpackers gedeelte van Bangkok. Er zijn veel café's, guesthouses, eettentjes en marktkraampjes, erg gezellig. We hebben ook nog twee Wats (tempels) bezocht, de Wat Intra Wihan en Wat Bowon Niwet, erg mooi.  s'Middags het monument van Democraci, King Rama III monument en Golden Swing. Daar in de buurt was de Golden Mount en Loa Prasat. Op de terugweg over de bloemenmarkt  gelopen. Zoals je ziet vervelen we ons niet. We vinden Bangkok ook al best veranderd, veel mooie hoge gebouwen afgewisseld met oude. Het gaat er wel op vooruit. De stad wordt steeds mooier en heeft een prachtige skyline. Morgen om 8.20 uur gaan we met de trein naar Nakhon Ratchasima, 290 km. We komen daar om 13.00 uur aan. Dan verder met de bus naar Phimai, 30 km. Het hotel hebben we al telefonisch

1. Marja:
    27 januari 2013
    Ha ha zie idd bij jullie reisverslag dat het bij jullie al 28 januari is. Hier duur dat nog 4 uurtjes. Succes met de reis morgen en have fun
  2. Bert Verlaek:
    27 januari 2013
    Hoi luitjes, ben heel benieuwd naar jullie ervaringen in de Isaan streek... Ik denk alleen dat we een deel van jullie verslag missen... het hotel hebben jullie waarschijnlijk telefonisch gereserveerd maar de rest van het verslag ontbreekt... Groetjes vanuit een "dooiend" nederland (gelukkig :-))