Onze reis naar Thailand en Myanmar.

22 januari 2013

Morgen is het zover. We hebben er veel zin in. Joep, onze schoonzoon komt ons om half acht oppikken. Hij heeft  (je houd het niet voor mogelijk)  een afspraak op Schiphol.

Op naar het mooie Thailand, het warme weer en het zalige eten.

We vliegen om 12.40 uur en zijn de volgende dag om ong. 14.25 uur in Bangkok, met een tussenstop in Amman (Jordanië).

1. Johan en Nelly:
    22 januari 2013
    Wauw, spannend. Wij wensen jullie een ontzettend mooie vakantie toe en een goede reis. We zien uit naar jullie reisverhalen!!!
    Groetjes van ons.
  2. Anja en Cor-Jan:
    22 januari 2013
    Superleuk dat we jullie op deze manier kunnen 'volgen'. Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe. Goede reis en geniet ervan!
  3. Jolanda de Vos:
    Heej Elly& Jack,

we gaan jullie zeker volgen ... een hele fijne vakantie en vergeet niet alle Tops en Tips voor ons te noteren..... vooral de Isaan streek heeft onze prioriteit :-) ...... groetjes Bert & Joland@
  4. Marja:
    22 januari 2013
    Zooo, het grote avontuur gaat beginnen. Hele goeie reis en uiteraard heel veel plezier. Geniet ervan. En wij houden deze blog in de gaten
    Groetjes Marja en Marco
  5. Gerrit Dijks:
    22 januari 2013
    Heel veel reisplezier en geniet ook weer van deze reis. Met carnaval zullen we er wel 1 of meer op jullie nemen.
    We gaan jullie zeker volgen.
    Goede reis en tot hoors

Lief oom een tantetje,
    Hele fijne vakantie! Geniet van het mooie Azië! Tot over een paar weken ! X
  8. Jan en Hanny:
    22 januari 2013
    Goede reis en we kijken uit naar jullie verhalen!
  9. Gerrit en Ria:
    23 januari 2013
    Hoi jack en elly

hele fijne reis toegewenst
  10. Ria:
    24 januari 2013
    Welkom, jullie eerst dag in Thailand.
    Mooie weken....(maanden) en succes met je visum.
    Dikke knuffel X
  11. Anja kauffeld:
    24 januari 2013
    heel veel plezier en jullie zullen er vast wel van genieten
    hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad
    groetjes anja