Bangkok

26 januari 2013 - Bangkok, Thailand

Hallo allemaal. Onze vlucht naar Bangkok is goed verlopen. Het is nu even wennen aan de warmte hier 34 graden. Vanmorgen al vroeg naar de ambassade van Myanmar geweest om een visum aan te vragen, het was behoorlijk druk. Maar het  is gelukt, we hebben vanmiddag  het visum op kunnen halen. Vandaag nog rondgewandeld in de Chinese wijk en vanavond naar de avondmarkt van Patpong geweest waar kinderen een leuke show gaven. Dus alles  gaat hier naar wens. Groetjes Jack en Elly.

1. Bert Verlaek:
    Hoi Jack en Elly,
    Leuk om te horen dat de reis goed verlopen is. Geniet nog volop in de "city of angels"!
  2. Suzanne Peeters:
    Gaaf dat jullienhet visum hebben. Hier nog steeds -10 dus geniet van de warmte
    en de prachtige omgeving! X
  3. Johan en Nelly:
    25 januari 2013
    Fijn, dat de reis goed verlopen is. En nu genieten maar!!! Met 34 graden en in zo'n mooie omgeving zal dat zeker lukken. Groetjes van ons.
  4. Ria:
    26 januari 2013
    Geweldig, maar wat een straf, te moeten wennen aan 34 graden.........bah !!!!! X
  5. Gerrit Dijks:
    26 januari 2013
    Hoi, luitjes,
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Wat 'n ellende hè 34 grd. Hier wordt het ook wat warmer. De 11 stedentocht gaat weer niet door. Geniet ze en tot het volgende verslag

Gerrit& monique