Hua Hin

21 maart 2013 - Hua Hin, Thailand

Sawasdee. Dit is echt ons laatste verslag. Er valt niet zo veel te vertellen omdat je hier niets anders doet dan zwemmen, eten, drinken, shoppen enz. Zes jaar geleden waren we ook in Hua Hin. Het is hier behoorlijk verandert, veel bars en eettentjes. Het toen zo rustige plaatsje is vele malen meer toeristisch geworden. Het schijnt sinds de tsunami hier zo druk te zijn geworden.
Het guesthouse waar we zitten ligt heerlijk op de pier aan de zee. Slapen met het geluid van de golven. Er zijn hier ook legio visrestaurants. Op het strand liggen onder een palmboom is wel even uit houden, maar ook hier verbrand je snel mede door de wind.  Dus hooguit twee uurtjes en dan wat gaan drinken en een koude douche nemen want het zeewater is behoorlijk warm hier.
Een dagje gaan wandelen naar Khao Takiab, ong. 6 kilometer. Daar lopen veel apen rond, moesten we toch even zien. Terug het busje genomen. Vandaag een busticket gekocht om zaterdagavond rechtstreeks naar Bangkok airport te gaan. We vliegen zondagmorgen om 00.30 uur met een tussenstop in Amman (Jordanië) van anderhalf uur en landen om 12.30 uur op Schiphol. Tijdverschil van 6 uur met Thailand. Dit was het dan en tot spoedig weerziens. Inmiddels hebben we alle foto's op onze reislogger staan. Houdoe..
Verstuurd vanaf mijn iPad

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jenneke:
    21 maart 2013
    Hoi Elly en Jack,

Hartelijk dank voor jullie leuke en interessante reisverhalen.
    Verder een goede terugreis en we hopen jullie hier
    In onze eigen landje weer te zien.

Groetjes,

John en Jenneke
  2. Johan en Nelly:
    23 maart 2013
    Leuke verslagen. Een goede terugreis voor jullie!!
  3. Hanny:
    24 maart 2013
    Bedankt voor alle mooie verhalen.